wtorek, 2 grudnia 2008

Dzień dobry :)

Zainteresowana podjęciem stałej pracy od pon. do pt. - różne branże mnie interesują
Dzień dobry:) Tak jak wyżej napisałam interesuje mnie praca od poniedziałku do piątku ewentualnie co druga sobota.
Interesuje mnie praca np jako sprzedawca w sklepie z odzieżą(brak doświadczenia ale myśle,że to nie problem ponieważ jestem osobą która z chęcią doradzi:) powie dzień dobry itp:) (w centrach handlowych praca nie wchodzi w grę)
Praca biurowa bądź jako fakturzystka też mile widziana- Doświadczenie jest ale niewielkie.
Wszystkie inne propozycje pracy oparte na stałym,dobrym wynagrodzeniu mile widziane:) Z chęcią po okresie próbnym umowa o pracę
Oferty jak i więcej informacji można uzyskać pod numerem kom: --> he?!

Będę świetną sprzedawczynią - z chęcią doradzę a nawet powiem Dzień dobry! :)

Brak komentarzy: