czwartek, 8 stycznia 2009

Aż przetarłam oczy z wrażenia

Inteligentna.. młoda.. zorganizowana.. zdolna szuka pracy :)
Poszukuje pracy...Za conajmniej 2000zł (bo za mniej się nie da życ w tym kraju)... Przez 3 maxymalnie 4 dni w tygodniu (bo mam drugi etat jako gosposia we własnym domu.. w dodatku charytatywnie)... Na umowe o prace (bo marzy mi sie pierwszy urlop w życiu)... Wiem, że to ogłoszenie wygląda jak prośba o wygraną w totolotka... Ale nie zaszkodzi spróbowac:)
Mam 26lat.. Średnie wykształcenie.. Zapał do pracy i do podejmowania nowych wyzwań.
Operatorom sex chatów i agencji towarzyskich z góry dziękuje.. nie mam ochoty świecic biustem:)

2000zł, 3 dni w tygodniu i do tego urlop...a wszystko to dla osoby ze średnim wykształceniem, która biedna siedzi w domu (sic!).

Brak komentarzy: